V vaši košarici ni izdelkov.
1.)Način in strošek dostave in obdelave naročila
Naročene artikle lahko osebno prevzamete na lokaciji trgovine ali vam jih dostavimo na vaš dom preko kurirske službe. Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in SŽ Express, ki večino dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.
Artikli, naročeni na eMundia.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni. V kolikor želite naročeno blago prevzeti osebno na lokaciji trgovine, priporočamo, da je naročilo potrjeno vključno z razpoložljivostjo. Poleg tega na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki vam bodo z veseljem svetovali o uporabi kupljeni artiklov ali o prihodnjih nakupih. Preko telefonskega klica ali ob osebnim obiskom trgovine bomo z veseljem skupaj z vami poiskali ustrezno rešitev.
Cenik dostav lahko najdete tukaj: Cenik dostav
Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle, se strošek zaračunava samo za artikle s plačljivo dostavo. V primeru, da artikel z brezplačno dostavo predstavlja večinski del naročila, se lahko po dogovoru z referentom dostavi pošiljko brez stroškov dostave.
Za artikle, ki so na zalogi v našem skladišču, v kolikor je bilo oddano naročilo in so pogoji za dobavo izpolnjeni do 12:00 ure bodo z veliko verjetnostjo dostavljeni že naslednji delovni dan, odvisno od kurirske službe.
Rok dobave artiklov, ki so razpoložljivi v skladišču dobavitelja, se razlikuje od dobavitelja do dobavitelja, večinoma je to od 2 do 8 dni.Pred oddajo naročila lahko previrite rok dobave.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali, V primeru, da vam daljš dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Če boste nekaj dni odsotni, nam v opombah navedite željeni datum odpreme vašega naročila. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedni naslov.
Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite paket in nas o tem čimprej obvestite.
Na voljo so vam številni načini plačila v enem znesku ali na obroke
*Pri naslednjih plačilnih sredstvih si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov provizije:
Diners club(tudi preko preko spletnega plačila) - pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov kartične provizije in sicer v višini 5,50 %
PayPal - pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov provizije in sicer v višini 3,40 %
eMundia Slovenija
Telefon : 05 93 75 180