Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto eMundia.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Ob prijavi v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov in dobavni rok, tako da obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sošasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla. Razlaga cen: Cena, katera je navedena ob izdelku, predstavlja trenutno maloprodajno ceno, katera je oblikovana na podlagi cen konkurenčnih ponudnikov.

Na izbranih izdelkih so navedene kode za dodatni popust. Te kode vnesete v košarici in se nanašajo na prodajno ceno izdelka. Pri nakupu lahko uporabite samo 1 kodo.

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov ponudnik ne odgovarja!

Pri artiklih, ki ponujajo montažo, so prikazane cene ob posamezni opciji razlike med ceno artikla brez montaže in ceno artikla z izbrano montažo in ne predstavljajo dejanskega stroška montaže.

Naročanje

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

  1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko pošto, da je naročilo v obdelavi. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
  3. Zaključeno naročilo Blago je dostavljeno upcu na dogovorjen naslov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga (fizične osebe)

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj : Obrazec

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku,  Vse, kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po prejetju izdelkov obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov: eMundia d.o.o. Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.  

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec - fizična oseba pravico, da v 14-ih dneh od prejetja izdelkov brez kakršnihkoli pojasnil odstopi od pogodbe in vrne kupljene izdelke. Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Izdelki morajo biti vrnjeni v svoji prvotni, originalni, brezhibni embalaži, ki ni popisana, porisana, prelepljena z barvnim lepilnim trakom ali kako drugače poškodovana ali uničena. Če je izdelek že uporabljen, si pridružujemo pravico do odškodnine. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Možnost vračila ne velja za:

  • zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Emundia, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino eMundia.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.

Podjetja, samostojni podjetniki ter ostale pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelka. Posledično tudi vračilo kupnine ni mogoče.

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva (fizičnim osebam):

  • Activa,
  • MasterCard®,
  • Visa,
  • Visa Electron,
  • Diners club,
  • PayPal,
  • Lean Pay - plačilo na obroke,
  • plačilo po povzetju
  • z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom

Pravnim osebam so omogočena naslednja plačilna sredstva:

  • plačilo po povzetju z zakonsko omejitvijo do 420€ z DDV-jem
  • z nakazilom na TRR po ponudbi ali predračunom
  • spletno plačilo s plačilnimi karticami
  • za javne organizacije omogočamo tudi izstavitev e-računa preko UJP sistema (ob naročilu izberite plačilo po predračunu in v komentar navedite, da želite eračun z zamikom plačila)

Za naslednja plačilna sredstva si pridržujemo pravico do zaračunavanja stroškov provizije plačila:

  • Diners club v višini 5,50 %
  • PayPal v višini 3,40 %
  • Plačilo po povzetju v višini 1,25€

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu.
Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob enkratnem gotovinskem plačilu po povzetju ali nakazilu preko banke.
V primeru nakupa na obroke (kredit, plačilna kartica Diners, Visa ter podobne) si pridružujemo pravico do zvišanja cen za stroške in obresti, ki nastanejo iz tega naslova plačila.

Vklopi razum vzemi račun

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktira.

Stvarna napaka in uveljavljanje neskladnosti blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake in neskladnosti blaga svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake ali neskladnosti blaga, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka ali neskladnost odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki ali neskladnosti natančneje opisati težavo in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki ali neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake ali neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. Pravice potrošnika prenehajo s potekom dveh let od dneva nakupa izdelka.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako ali neskladnje blaga uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki ali neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake ali neskladnosti blaga na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka velja za račune izdane do vključno 25.1.2023. Poglavje o neskladnosti blaga velja za izdane račune, ki so bili izdani po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

Avtorske pravice

Spletno mesto je v lasti podjetja eMundia d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

eMundia d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. eMundia d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. eMundia d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info(afna)emundia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje eMundia d.o.o. Tovarniška 15 , 5270 Ajdovščina (telefon: 05/ 93 75 180 ) si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zasebnost

V podjetju eMundia d.o.o. spoštujemo in cenimo Vašo zasebnost in osebne podatke, ki nam jih zaupate. Osebne podatke, ki jih pridobimo z nudenjem naših storitev, hranimo in obdelujemo v skladu z veljavno evropsko in slovensko zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR) Več o varovanju vaše zasebnosti si lahko preberete v Izjavi o zasebnosti.

Komunikacija

eMundia d.o.o.(eMundia.si) bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila eMundia d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila: pošiljatelj eMundia d.o.o. bo jasno razviden,različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo eMundia d.o.o. izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila eMundia d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Nagradne igre

Pogoje nagradnih iger najdete na Splošni pogoji nagradne igre.

Dobavni roki in zaloga artiklov

Dobavni roki, ki so navedeni nad ceno posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podaljša (tudi več kot 60 delovnih dni).

Omejitev odgovornosti

eMundia d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih eMundia d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Vodič po nakupovanju na spletni trgovini eMundia

Pri nakupovanju v naši spletni trgovini, si lahko pomagate z vodičem po nakupovanju na spletni trgovini eMundija dostopnem na tej povezavi: Vodič po nakupovanju na spletni trgovini eMundia

Splošni pogoji veljajo za fizične osebe.