Reklamacije

Reklamacije

1. Reklamacija izdelka

Če želite uveljaviti reklamacijo prejetega izdelka ali se pritožiti zaradi kakršnekoli napake izdelka, nam pošljite sporočilo na elektronski naslov [email protected].

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Sporočilo mora vsebovati sledeče:

  • slike izdelka
  • slike embalaže izdelka
  • številko računa ali naročila po katerem ste izdelek prejeli
  • kratek opis težave, zaradi katere prijavljate reklamacijo

Za uspešno rešitev reklamacije je potrebno embalažo hraniti do razrešitve reklamacije!

 

2. Stvarna napaka in uveljavljanje neskladnosti blaga

Stvarno napako in neskladnost blaga na izdelku lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa prejetega izdelka. Zahtevek nam pošljite na elektronski naslov [email protected].

Za uveljavljanje stvarne napake in neskladnosti blaga je potrebno predložiti sledeče:

  • slike izdelka
  • slike embalaže izdelka
  • številko računa ali naročila po katerem ste izdelek prejeli
  • kratek opis težave, zaradi katere uveljavljate stvarno napako in neskladnost blaga

Za uveljavljanje stvarne napake in neskladnosti blaga se rok 8-ih dni upošteva od trenutka, ko izdelek prispe na naš naslov, saj lahko šele po prejemu blaga potrdimo obstoj napake ali neskladnosti. Odgovor bo vseboval odločitev o tem, če sprejemamo vaš zahtevek, izjavo ter predlog in rok za razrešitev.

Če pri nas kupljen izdelek, ki je še v garanciji in v garancijskem roku, po določenem obdobju uporabe preneha delovati ali ne deluje več pravilno svetujemo, da najprej preverite servisno mrežo proizvajalca tega izdelka.

Če potrebujete pomoč ali kontakt servisa, nam lahko pišete na [email protected]

Na vaš reklamacijski zahtevek bomo odgovorili v roku 8-ih dni.

Stvarna napaka velja za račune izdane do vključno 25.1.2023. Poglavje o neskladnosti blaga velja za izdane račune, ki so bili izdani po začetku uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je po in vključno z datumom 26.01.2023.

 

3. Prejel sem poškodovan artikel

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE!

V skladu z 57. členom Splošnih pogojev izvajanja drugih poštnih storitev, je ob vložitvi reklamacije potrebno predložiti poleg poškodovane vsebine tudi original notranjo ovojnino in embalažo.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati ter ravnajte po spodnjih navodilih. Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. Reklamacije se rešuje z zamenjavo artikla oziroma z delno odškodnino.

Dostava preko Pošte Slovenije:

Če ste izdelek prejeli s Pošto Slovenije in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da pošiljko (embalažo in vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je dostavila artikel. Na Pošti se izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki, katerega tudi vi podpišete. Nato se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Lahko pa postopek sprožite tudi preko nas, tako, da v roku 30 dni od prejema pošiljke na naš elektronski naslov [email protected] pošljete:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

Mi nato podamo na Pošto Slovenije reklamacijo na njihov transport pošiljke in s strani Pošte vas kontaktirajo, za ogled poškodbe, odvoz poškodovanega izdelka in zapis reklamacijskega zapisnika. Zahtevek nato na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odobritve s strani Pošte Slovenije se nato kupcu vrne kupnina ali pošlje nov izdelek.

Dostava preko Gebrüder Weiss:

Če ste izdelek prejeli z Gebrüder Weiss in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, nas je potrebno obvestiti na [email protected]takoj, ko prejmete pošiljko.

Ob prijavi poškodbe potrebujemo:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

Dostava preko Pako:

Če ste izdelek prejeli z prevoznikom Pako in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, nas je potrebno obvestiti na [email protected]takoj, ko prejmete pošiljko (v roku 24 ur od vročitve pošiljke).

Ob prijavi poškodbe potrebujemo:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

Dostava izdelkov blagovne znamke Kolpa san:

Če ste prejeli izdelek blagovnih znamk Kolpa san in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, nas je potrebno obvestiti na [email protected]takoj, ko prejmete pošiljko.

Ob prijavi poškodbe potrebujemo:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

 

4. Prejel sem artikel, ki ga nisem naročil

Če ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na [email protected], dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila. Pošljite tudi sliko paketa in napačnega izdelka.

 

5. Prejel sem nepopolno pošiljko

Če ste prejeli nepopolno pošiljko, se vam najprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na [email protected], dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila.