Reklamacije

1. Prejel sem poškodovan artikel

Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati ter ravnajte po spodnjih navodilih. Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe.

 

Dostava preko Pošte Slovenije:

Če ste izdelek prejeli s Pošto Slovenije in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da pošiljko (embalažo in vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je dostavila artikel.

Na Pošti se izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki, katerega tudi vi podpišete. Nato se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Lahko pa postopek sprožite tudi preko nas, tako, da v roku 30 dni od prejema pošiljke na naš elektronski naslov reklamacije@emundia.com pošljete:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

Mi nato podamo na Pošto Slovenije reklamacijo na njihov transport pošiljke in s strani Pošte vas kontaktirajo, za ogled poškodbe, odvoz poškodovanega izdelka in zapis reklamacijskega zapisnika.

Zahtevek nato na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odobritve s strani Pošte Slovenije se nato kupcu vrne kupnina ali pošlje nov izdelek.

 

Dostava preko Gebrüder Weiss:

Če ste izdelek prejeli z Gebrüder Weiss in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, nas je potrebno obvestiti na reklamacije@emundia.com, takoj, ko prejmete pošiljko.

Ob prijavi poškodbe potrebujemo:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

 

Dostava izdelkov blagovne znamke Kolpa san in Sanotechnik:

Če ste prejeli izdelek blagovnih znamk Kolpa san ali Sanotechnik in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, nas je potrebno obvestiti na reklamacije@emundia.comtakoj, ko prejmete pošiljko.

Ob prijavi poškodbe potrebujemo:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE!

V skladu z 57. členom Splošnih pogojev izvajanja drugih poštnih storitev, je ob vložitvi reklamacije potrebno predložiti poleg poškodovane vsebine tudi original notranjo ovojnino in embalažo.

 

2. Prejel sem artikel, ki ga nisem naročil

Če ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti.

O tem nas obvestite na reklamacije@emundia.com, dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila.

Pošljite tudi sliko paketa in napačnega izdelka.

 

3. Prejel sem nepopolno pošiljko

Če ste prejeli nepopolno pošiljko, se vam najprej opravičujemo za nevšečnosti.

O tem nas obvestite na reklamacije@emundia.com, dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila.