Dostava naročil je možna samo na območju Republike Slovenije.
Nekateri naši izdelki so na voljo tudi v fizičnih trgovinah.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi pod opisom artikla na www.emundia.si.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, nas lahko kupec kontaktira. Preberite si več o garanciji in garancijskih rokih: Garancija.
Z vsakim nakupom na www.emundia.si vam pripadajo točke zvestobe! Lahko unovčite že pri svojem naslednjem nakupu, tako lahko izkoristite še dodatne ugodnosti. S točkami zvestobe lahko delno ali celo v celoti poravnate znesek nakupa. Več o točkah zvestobe si preberite TUKAJ.
Prednosti VIP kluba so zbiranje točk zvestobe, s katerimi lahko delno ali celo v celoti poravnate znesek nakupa. Lahko tudi pregledujete vaša naročila urejate naslove za dostavo...
Navedeni dobavni roki (zaloga), se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev.
Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru, nespoštovanja s strani dobavitelja oziroma, da dobavitelj izdelka nima na zalogi.
Promocijska koda / kupončki kupcu prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni.
Aktivne promocijske kode / kupončke lahko najdete na začetni strani www.eMundia.si, na družbenih omrežjih, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
Vsak registriran uporabnik lahko za kupljeni izdelek odda oceno in mnenje.
Če želite spremeniti svoje naročilo ali pa ga preklicati nam lahko pišete na [email protected] oziroma pokličete naš center za pomoč (05 93 75 180). V kolikor vaše naročilo še ne bo obdelano ali odposlano, Vam bomo poskusili pomagati.
Nakup na eMundia je hitro in preprosto.
Podroben postopek nakupa smo vam pripravili na povezavi: Vodič o nakupovanju
Kategorije izdelkov za katere lahko naročite ugodno montažo: Ogrevalne toplotne črpalke, Kotli na pelete ali drva, Gorilniki na pelete, Prezračevalni sistemi, Klimatske naprave, Sanitarne toplotne črpalke, Čistilne naprave
Izbrani izdelki, pri katerih omogočamo montažo imajo poleg slike možnost, da izberete vrsto montaže in jo skupaj z izdelkom dodate v košarico.
Ponujamo osnovne montaže in kompleksne montaže. Več si lahko preberite TUKAJ.
Po montaži se naša skrb in delo ne konča. Po nakupu boste pri nas našli rezervne dele za vaš izdelek, ponujamo pa tudi servisiranje in redno vzdrževanje.
Da.
Pri nas lahko kupite izdelek z montažo in prihranite najmanj 12,5 % na celotno vrednost naprave in storitve, na račun nižje stopnje DDV.
Naročila po telefonu na številko 059 375 180. Pripravljeno morate imeti naziv artikla in šifro artikla, ki ga želite kupiti
Da.
Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati ter ravnajte po teh navodilih: Navodila.
Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe.
Kupec ima pravico, da v tridesetih dneh od nakupa vrne nepoškodovan in nerabljen izdelek brez kakršnih koli pojasnil.
Vse, kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po nakupu obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov:
eMundia d.o.o. Tovarniška cesta 15 5270 Ajdovščina, Slovenija.
Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla.
V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave kupec krije stroške vračanja. Zahtevek (izpolnjeni obrazec) lahko pošljete na elektronski naslov [email protected]. V primeru vračila ali zamenjave stroške vračila artikla krije kupec. Artikel lahko vrnete le, če je nerabljen in je v svoji prvotni embalaži.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilu obvezno priložite kopijo dokazila o nakupu ter obrazec.
Priporočamo, da kupec uveljavlja garancijo pri pooblaščenem serviserju, saj bo tako garancijsko popravilo najhitrejše rešeno. Kontaktne informacije pooblaščenega servisa so navedene v garancijskem listu. Preberite si več o garanciji in garancijskih rokih: Garancija.
Če ste prejeli napačen artikel oz nepopoln paket, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na [email protected], dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila. Pošljite tudi sliko paketa in napačnega izdelka.
Strošek vračila artikla, kupec krije sam v primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave.
V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave mora kupec vrniti izdelek nerabljen v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je izdelek že uporabljen si pridružujemo pravico do odškodnine.
Ko imate v košarici izbrane artikle in želite izkoristiti promocijsko kodo, kliknite Na blagajno. Na desni stani se vam pojavi možnost vpisa promocijske kode. Vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila, tako vam ostane znesek, ki ga morate še poravnati.
Vnovčite lahko samo eno promocijsko kodo.
Če koda ne deluje, prosimo preverite če ste jo vpisali pravilno. Preverite tudi če izdelek sodi v skupino izdelkov, za katere je promocijska koda na voljo, oz. če je izbrani izdelek izključen iz akcijske ponudbe.
Znesek popusta se bo avtomatsko odštel od zneska vašega nakupa.
Kuponi / akcijske kode lahko uporabite tudi za nakup v fizičnih trgovinah. Njihovi pogoji uporabe so isti kot za nakup v spletni trgovini.
Na voljo so vam številni načini plačila v enem znesku ali na obroke:
Da. Na voljo vam je obročno plačilo LeanPay in 1stavno. Več si lahko preberete na Nakup na obroke
Podatki za plačilo UPN naloga se izpišejo ob oddanem naročilu, prejmete tudi potrditveni email z vsemi podatki oziroma se nahajajo na poslani ponudbi. Naši podatki za nakazilo na UPN so:
EMUNDIA d.o.o., Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija
Koda namena: GDVS, Naročilo + številka vašega predračuna/ponudbe
Znesek: vaš končni znesek za plačilo
Referenca: SI00 št. vašega predračuna/ponudbe
Plačilo lahko izvedete na naslednje TRR:
TRR: SI56 6400 0990 1053 366
BIC/SWIFT: HKVISI22
Naziv banke: Primorska hranilnica Vipava d.d.
TRR: SI65 3300 0001 0483 363
BIC/SWIFT: HAABSI22
Naziv banke: Addiko bank d.d
Ni potrebno.
Pri oddaji naročila lahko izbirate ali nakup dokončate kot fizična oseba ali podjetje. Kot registrirani uporabniki lahko že v svojem profilu dodate račun za podjetje in se podatki v obrazcu za nakup samodejno izpolnjeno oziramo jih lahko sami vpišete.
Preverite, da se e-mail sporočilo ne nahaja v nezaželjeni pošti, lahko se je tudi zgodilo, da ste vpisali napačen e-mail naslov. Če ga niste dobili nas lahko kontaktirate preko e-maila: [email protected] ali pokličete na: 059 375 180.
Blago lahko osebno prevzamete samo v naši prevzemni točki v Ajdovščini.
Po prejetem naročilu in plačilu bo vaše naročilo obdelano in ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem, boste obveščeni po SMS-u in elektronski pošti, da lahko izdelke osebno prevzamete.
Cenik dostav lahko najdete tukaj: Cenik dostav
Artikli, naročeni na eMundia.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni.
Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila.
V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Za nas pošiljke dostavljajo Pošta Slovenije in Gebruder Weiss
Če na naslovu za dostavo ni osebe za prevzem oziroma naslovnik ni sporočil mesta, kamor naj se pošiljka dostavi, izvajalec naslovniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki, v katerem navede mesto in rok prevzema pošiljke. Obvestilo o prispeli pošiljki izvajalec vloži v naslovnikov hišni predalčnik oziroma ga pusti na naslovu.
pin-icon Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija
Pon - pet: 8:00 - 16:00
pin-icon Vojkova cesta 49, 5000 Nova Gorica, Slovenija
Pon - pet: 9:00 - 17:00 Sob: 8:00 - 12:00
pin-icon Ipavčeva ulica 21, 3000 Celje, Slovenija
Pon - pet: 9:00 - 17:00 Sob: 9:00 - 13:00